• 0 342 317 1951 - 1952

SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
1 Kablosuz Ağ Kullanıcısı Açma 1- Personel Kimlik Belgesi 
2- Kullanıcı Başvuru formu(Form-6)
20-30 DK.
2 Kablosuz cihaz problemleri Arıza Bildirim Servis Formu(Form-2) 3 SAAT
3 Kablosuz cihaz keşifleri Arıza Bildirim Servis Formu(Form-2) 2-3 GÜN
4 IP-MAC İşlemleri Kabul Edilebilir Kullanım Politikası Formu 15-30 DK.
5 E-Posta Hesabı açma işlemleri

1-Personel Kimlik Belgesi  
2-E-posta Başvuru Formu (Form-13)

3- Öğrenci E-posta Başvuru (Form-12)

5-10 DK.
6 GAUN BULUT Hesabı açma işlemleri 1- Personel Kimlik Belgesi  
2- Talep Formu (Form-32)
5-10 DK.
7 VPN Hesabı açma işlemleri 1- Personel Kimlik Belgesi  
2- Talep Formu (Form-31)
5-10 DK.
8 Web ve Akademik kullanım alanı açma 1- Personel Kimlik Belgesi   
2- Web Alanı  Başvuru Formu (Form-9)
5-10 DK.
9 İlişik Kesme İlişik Kesme Formu(Form-14) 5-10 DK.
10 Web Sayfası Tasarım 1-Resmi Talep yazısı
2- Personel Talep Formu (Form-9)

3- Öğrenci Talep Formu (Form-7)
Hizmet süresi istek ve problemlere göre değişmektedir.
11 Web sayfası güncelleme Resmi Talep yazısı Hizmet süresi istek ve problemlere göre değişmektedir.
12 Sunucu Kurulumu Talep formu(Form-10) Hizmet süresi istek ve problemlere göre değişmektedir.
13 Sunucu Yönetimi Talebi Yönetim Talep Formu (Form-11) Hizmet süresi istek ve problemlere göre değişmektedir.
14 Anahtar (switch) Konfigürasyonu Talep formu (Form-1) 1 SAAT
15 Uygulama Sunucuları için Firewall Konfigürasyonu Talep formu (Form-1) 1 SAAT
16 Firewall Konfigürasyonu Talep formu (Form-1) 30 DK.
17 Patch Panel İşlemleri Arıza Bildirim Servis Formu(Form-2) 7-10 GÜN
18 İnternet ucu aktiflenmesi Arıza Bildirim Servis Formu(Form-2) 3 SAAT
19 İnternet ucu problemleri Arıza Bildirim Servis Formu(Form-2) 3 SAAT
20 Fiber Optik kablo sonlandırması Arıza Bildirim Servis Formu(Form-2) 12 SAAT
21 Fiber Optik kablo problemleri Arıza Bildirim Servis Formu(Form-2) 24 SAAT
22 Genel Ağ çizimlerinin yapılandırılması Arıza Bildirim Servis Formu(Form-2) 2  İŞ GÜNÜ
23 Bilgisayar ve çevre birimlerinin kurulum, bakım ve onarımı ( Teknik Servis İşleri) 1-Talep formu (Form-1)
2-Teknik Servis Formu (Form-3)
3 İŞ GÜNÜ
24 Bilgisayar Laboratuvarı Hizmeti Resmi Talep yazısı 1 İŞ GÜNÜ
25 Bilgisayar ve Çevre birimleri satın alınması için Teknik Şartname hazırlanması Resmi Talep yazısı 15 İŞ GÜNÜ
26 Yazılım Geliştirilmesi Resmi Talep yazısı
 
Hizmet süresi istek ve problemlere göre değişmektedir.
27 Yazılım güncellemesi ve Yazılım Problemlerin çözümü(Anti virüs-İşletim Sistemi Kurulumu) Resmi Talep yazısı
 
Hizmet süresi istek ve problemlere göre değişmektedir.
28      
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvurulmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk müracaat yeri:   İkinci müracaat yeri:
İsim      :   Celal DİKİCİ İsim      : Ahmet KARABAY
Unvan  :   Daire Başkan V. Unvan  : Genel Sekreter 
Adres   : Gaziantep Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı Üniversite Bulvarı Şehitkamil / GAZİANTEP Adres   : Gaziantep Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı Üniversite Bulvarı Şehitkamil / GAZİANTEP
Tel        :  0 342 317 1951 Tel        : 0 342. 360 10 20
Faks     :  0 342 360 1135 Faks     : 0 342 360 10 13
e-posta :  bidbsek () gantep edu tr  

FORMLAR